Kancelář obce Kamenice
Vedoucí kanceláře | Sandra Watterová | 313 034 886; 737 258 752 | watterova@kamenice.cz |
Sekretariát | Kristýna Čičatko | 323 673 105 |
Rozsah činností
- Vede organizačně technickou agendu jednání rady obce a zastupitelstva obce, pořizuje zápisy z jednání rady a zastupitelstva, vypracovává usnesení a zajišťuje jeho rozeslání v souladu s jednacím řádem, zajišťuje výrobu a zveřejňování pozvání na zastupitelstvo, soustřeďuje materiály pro jednání zastupitelstva a zajišťuje jejich distribuci.
- Podílí se na tvorbě strategických dokumentů, plánů a vizí rozvoje obce.
- Podílí se na tvorbě základních organizačních a řídících norem - organizační řád, pracovní řád, řídící normy, ostatní organizační normy.
- Podílí se na tvorbě obecně závazných právních předpisů obce.
- Odpovídá za zajištění voleb, referenda, sčítání lidu, domů, bytů apod., řešení otázek na úseku služeb (veřejná doprava, telekomunikace, pošta, televize, bankovní služby, další služby veřejnosti).
- Zajištění agendy informačních technologií a spisové služby.
- Vede agendu školství.
- Zabezpečuje organizačně technickou agendu pro komise a výbory zastupitelstva obce.
- Vede evidenci smluv.
- Vede evidenci stížností a petic, postoupení těchto petic k vyřízení jednotlivým odborům a následnou evidenci odpovědí příslušných úseků.
- Zajišťuje informovanost občanů - místní zpravodaj, web.
- Agenda žádostí o informace v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
- Podílí se na zajištění spolupráce mezi okolními obcemi, mikroregion Ladův kraj.
- Podílí se na zajištění podpory cestovního ruchu, podnikání, zaměstnanosti, církví, kultury, sportu, volnočasových aktivit, komunitního života, spolků, sdružení a neziskových organizací.
- Podílí se na zajištění agendy osadních výborů.
- Vede agendu dopravní obslužnosti obce a evidenci smluv na zajištění dopravní obslužnosti obce.
- Zabezpečuje organizačně agendu jednotky sboru dobrovolných hasičů obce Kamenice.
- Vede agendu grantů a darů obce, evidenci smluv na granty a dary.
- Vede sklad kancelářského materiálu, zajišťuje a eviduje nákup kancelářského materiálu, nákup a servis techniky pro administrativní činnost aparátu obecního úřadu.
- Zajišťuje evidenci a vyřizování stížností, připomínek, oznámení a podnětů členů rady, zastupitelstva a občanů v souladu s příslušnými právními předpisy.
- Vede evidenci nařízení obce a obecně závazných vyhlášek obce, eviduje a archivuje vnitřní směrnice obecního úřadu.
- Vede centrální evidenci všech úředních razítek používaných odbory v samostatné přenesené působnosti, zajišťuje zhotovení nových razítek a oznamuje ztrátu razítek MV ČR
- Archivuje písemnosti obce a úřadu - systematické ukládání písemností, inventarizace a skartace archivních fondů a sbírek.
- Vede agendu související s výkonem práv zřizovatele.
- Spolupracuje s dotčenými státními orgány.
- Evidence služebních cest, odchodů a jízd služebními vozidly.
Referent | Zuzana Králová | ![]() |
|
Referent | Jana Meissnerová | ![]() |
- Přijímá a eviduje hlášení ztrát a nálezů.
- Kontroluje a zajišťuje průběžné aktualizace úřední desky, včetně elektronické - vyvěšování, svěšení a evidence vyvěšovaných úředních listin, vyhlášek, odesílání vyhlášek po svěšení správním orgánům.
- Vidimace a legalizace - ověřování kopií listin a ověřování podpisů.
- Zajištění kompletní agendy Czech POINT.
- Pokladna - výběr hotovosti od občanů, proplácení dokladů v hotovosti, vedení pokladního deníku, evidence (vybírání) místních poplatků, vymáhání místních poplatků formou upomínek a platebních výměrů.
- Podatelna - příjem a odesílání písemností, vedení kompletního systému spisové služby, elektronické podatelny a datových schránek.
- Zpracovává konverze dokumentů z elektronické podoby do listinné a z listinné do elektronické.