Odbor správy majetku

Úřední hodiny

Pondělí 7:30 – 12:00 13:00 – 17:00
Středa 7:30 – 12:00 13:00 – 17:00

Odbor správy majetku 

Vedoucí  Ing. Dana Boxanová 323 672 431 boxanova@kamenice.cz
Referent Ing. Monika Kůsová 323 672 759, 601 104 535  kusova@kamenice.cz

Referent

Petra Novotná 313 034 673

novotna@kamenice.cz 

Referent správy zeleně

Ing. Zuzana Ronschak Vidová 601 105 741

vidova@kamenice.cz 

Vedoucí oddělení technických služeb Luboš Žáček 313 034 671; 737 258 286

zacek@kamenice.cz 

Rozsah činností:

  • Předkládání majetkových otázek včetně důvodových zpráv k projednání v radě obce a následně k projednání zastupitelstvu obce.
  • Zpracování podkladů a sepisování kupních, směnných a darovacích smluv na převod nemovitostí schválených zastupitelstvem obce.
  • Řešení věcných břemen.
  • Spolupráce při realizaci výběrových řízení neinvestičního charakteru, příprava zadávací dokumentace.
  •  
  • Zajištění podkladů pro změnu údajů o pozemcích a zápis v katastru nemovitostí.
  • Odstraňování nesouladu zápisů v katastru nemovitostí.
  • Zpracování žádostí obce o pronájem nebo koupi pozemků od Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových a Pozemkového úřadu – komunikace s úřady.
  • Žádosti o dodatečné projednání dědictví na pozemcích ve spoluvlastnictví obce – komunikace.
  • Evidence dopravního parku – evidence spotřeby pohonných hmot, evidence všech vozidel obecního úřadu a dohled nad termíny technických kontrol vozidel.
  • Evidence revizních zpráv k zařízením obce, evidence kontrolních prověrek na úseku bezpečnosti práce a požární ochrany, zajištění proškolování všech zaměstnanců v této oblasti, dohled nad termíny revizí plynu, elektřiny, tlakových nádob, hasicích přístrojů, hromosvodů, kontroly ručního el. nářadí a el. spotřebičů.
  • Evidence písemností a výkazů týkajících se odvozu tuhého komunálního odpadu a separovaného odpadu v obci, zajištění spolupráce se svozovou firmou. Uzavírá a eviduje smlouvy o odvozu odpadu podobného komunálnímu odpadu, který vzniká na území obce při činnosti právnických osob nebo fyzických osob oprávněných k podnikání.
  • Správa veřejného osvětlení, správa vodohospodářské infrastruktury obce.
  • Správa veřejných dětských hřišť a sportovišť v majetku obce Kamenice.
  • Majetek obce a péče o něj – zajištění komplexní správy nemovitého majetku, jeho nabývání, pronájem, prodej, kontrola, příprava podkladů a zajišťování nabývacích dokladů k nemovitostem za účelem převodu nemovitostí jiných vlastníků na obec, zajišťování veškerých převodů nemovitého majetku obce, zajišťování zřizování a rušení věcných břemen ve vztahu k majetku obce.
  • Zajištění vnitřní správy budovy OÚ – zabezpečení, úklidové služby, údržba a provoz.
  • Vyjadřování se k záměrům staveb jednotlivých stavebníků. Příprava podkladů k projednání radou, res. zastupitelstvem obce u liniových staveb, staveb komerčního charakteru a developerských projektů.
  • Plnění úkolů na úseku životního prostředí – ochrana přírody a krajiny.
  • Plnění úkolů na úseku komunikací a silničního hospodářství.
  • Pojištění nemovitého i movitého majetku.
  • Eviduje bytové spisy, nájemní smlouvy.
  • Připravuje smlouvy o nájmu bytových prostor a nebytových prostor.
  • Krátkodobé pronájmy nebo zábory pozemků.
  • Evidence, nájemní smlouvy na hrobová místa.
  • Evidence nemovitostí napojených na stávající kanalizační a vodovodní řady.
  • Archivace dokumentů zajišťovaných agend.
  • Zpracování podkladů smluv o pronájmu ploch k umístění reklamních tabulí na pozemcích a na sloupech veřejného osvětlení v majetku obce schválené radou obce.
  • Neoprávněné užívání pozemků v majetku obce a jejich následné řešení.
  • Zajištění agendy informačních technologií.
  • Materiální a technické zabezpečení provozu jednotky sboru dobrovolných hasičů obce Kamenice.