Odbor správy majetku
Vedoucí | Petra Novotná | 313 034 673 | |
Referent | Ing. Kateřina Pikousová | 323 672 759, 601 104 535 | pikousova@kamenice.cz |
Referent správy zeleně |
Anežka Salátová | 601 105 741; 323 672 227 | |
Referent | Luboš Žáček | 313 034 671; 737 258 286 | |
Referent | Ing. Barbora Vacková |
323 672 431;722 975 366 |
c8pu5f56LTxk33daY.kmb |
Rozsah činností:
- Předkládání majetkových otázek včetně důvodových zpráv k projednání v radě obce a následně k projednání zastupitelstvu obce.
- Zpracování podkladů a sepisování kupních, směnných a darovacích smluv na převod nemovitostí schválených zastupitelstvem obce.
- Řešení věcných břemen.
- Spolupráce při realizaci výběrových řízení neinvestičního charakteru, příprava zadávací dokumentace.
- Zajištění podkladů pro změnu údajů o pozemcích a zápis v katastru nemovitostí.
- Zajišťování odstraňování nesouladu zápisů v katastru nemovitostí.
- Zpracování žádostí obce o pronájem nebo koupi pozemků od Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových a Pozemkového úřadu - komunikace s úřady.
- Žádosti o dodatečné projednání dědictví na pozemcích ve spoluvlastnictví obce.
- Evidence dopravního parku - evidence spotřeby pohonných hmot, evidence všech vozidel obecního úřadu a dohled nad termíny technických kontrol vozidel.
- Evidence revizních zpráv k zařízením obce, evidence kontrolních prověrek na úseku bezpečnosti práce a požární ochrany, zajištění proškolování všech zaměstnanců v této oblasti, dohled nad termíny revizí plynu, elektřiny, tlakových nádob, hasicích přístrojů, hromosvodů, kontroly ručního el. nářadí a el. spotřebičů.
- Evidence písemností a výkazů týkajících se odvozu tuhého komunálního odpadu a separovaného odpadu v obci, zajištění spolupráce se svozovou firmou.
- Správa veřejného osvětlení, správa vodohospodářské infrastruktury obce
- Správa veřejných dětských hřišť a sportovišť v majetku obce Kamenice
- Majetek obce a péče o něj - zajištění komplexní správy nemovitého majetku, jeho nabývání, zajištění ocenění, pronájem, prodej, kontrola, příprava podkladů a zajišťování nabývacích dokladů k nemovitostem za účelem převodu nemovitostí jiných vlastníků na obec, zajišťování veškerých převodů nemovitého majetku obce, krátkodobých pronájmů, záborů, zajišťování zřizování a rušení věcných břemen ve vztahu k majetku obce.
- Zajištění vnitřní správy budovy OÚ - zabezpečení, úklidové služby, údržba a provoz
- Vyjadřování se k záměrům staveb jednotlivých stavebníků. U liniových staveb, staveb komerčního charakteru a developerských projektů příprava podkladů k projednání radou, res. zastupitelstvem obce.
- Plnění úkolů na úseku životního prostředí - ochrana přírody a krajiny, zajištění výkonu státní správy na úseku životního prostředí - ochrana přírody a krajiny, povolovací proces týkající se kácení stromů.
- Plnění úkolů na úseku komunikací a silničního hospodářství, zajištění výkonu státní správy na úseku komunikací a silničního hospodářství - správní řízení týkající se komunikací.
- Pojištění nemovitého i movitého majetku.
- Byty v majetku obce – příprava a evidence nájemních smluv, předpisy nájemného, a rozpis plateb za služby, vyúčtování energií, vymáhání nedoplatků formou upomínek.
- Evidence, nájemní smlouvy na hrobová místa.
- Evidence nemovitostí napojených na stávající kanalizační a vodovodní řady.
- Archivace dokumentů zajišťovaných agend.
- Materiální a technické zabezpečení provozu jednotky sboru dobrovolných hasičů obce.