Odbor správy majetku

 

Vedoucí  Petra Novotná 737 258 289

novotna@kamenice.cz

Referent Ing. Kateřina Pikousová 601 104 535  pikousova@kamenice.cz

Referent správy zeleně

Mgr. Lukáš Sagalinec 601 105 741

sagalinec@kamenice.cz

Referent Luboš Žáček  737 258 286

zacek@kamenice.cz 

Referent Ing. Barbora Vacková

722 975 366

c8pu5f56LTxk33daY.kmb

Rozsah činností:

 

  • Předkládání majetkových otázek včetně důvodových zpráv k projednání v radě obce a následně k projednání zastupitelstvu obce.
  • Zpracování podkladů a sepisování kupních, směnných a darovacích smluv na převod nemovitostí schválených zastupitelstvem obce.
  • Řešení věcných břemen.
  • Spolupráce při realizaci výběrových řízení neinvestičního charakteru, příprava zadávací dokumentace.
  • Zajištění podkladů pro změnu údajů o pozemcích a zápis v katastru nemovitostí.
  • Zajišťování odstraňování nesouladu zápisů v katastru nemovitostí.
  • Zpracování žádostí obce o pronájem nebo koupi pozemků od Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových a Pozemkového úřadu - komunikace s úřady.
  • Žádosti o dodatečné projednání dědictví na pozemcích ve spoluvlastnictví obce.
  • Evidence dopravního parku - evidence spotřeby pohonných hmot, evidence všech vozidel obecního úřadu a dohled nad termíny technických kontrol vozidel.
  • Evidence revizních zpráv k zařízením obce, evidence kontrolních prověrek na úseku bezpečnosti práce a požární ochrany, zajištění proškolování všech zaměstnanců v této oblasti, dohled nad termíny revizí plynu, elektřiny, tlakových nádob, hasicích přístrojů, hromosvodů, kontroly ručního el. nářadí a el. spotřebičů.
  • Evidence písemností a výkazů týkajících se odvozu tuhého komunálního odpadu a separovaného odpadu v obci, zajištění spolupráce se svozovou firmou.
  • Správa veřejného osvětlení, správa vodohospodářské infrastruktury obce
  • Správa veřejných dětských hřišť a sportovišť v majetku obce Kamenice
  • Majetek obce a péče o něj - zajištění komplexní správy nemovitého majetku, jeho nabývání, zajištění ocenění, pronájem, prodej, kontrola, příprava podkladů a zajišťování nabývacích dokladů k nemovitostem za účelem převodu nemovitostí jiných vlastníků na obec, zajišťování veškerých převodů nemovitého majetku obce, krátkodobých pronájmů, záborů, zajišťování zřizování a rušení věcných břemen ve vztahu k majetku obce.
  • Zajištění vnitřní správy budovy OÚ - zabezpečení, úklidové služby, údržba a provoz
  • Vyjadřování se k záměrům staveb jednotlivých stavebníků. U liniových staveb, staveb komerčního charakteru a developerských projektů příprava podkladů k projednání radou, res. zastupitelstvem obce.
  • Plnění úkolů na úseku životního prostředí - ochrana přírody a krajiny, zajištění výkonu státní správy na úseku životního prostředí - ochrana přírody a krajiny, povolovací proces týkající se kácení stromů.
  • Plnění úkolů na úseku komunikací a silničního hospodářství, zajištění výkonu státní správy na úseku komunikací a silničního hospodářství - správní řízení týkající se komunikací.
  • Pojištění nemovitého i movitého majetku.
  • Byty v majetku obce – příprava a evidence nájemních smluv, předpisy nájemného, a rozpis plateb za služby, vyúčtování energií, vymáhání nedoplatků formou upomínek.
  • Evidence, nájemní smlouvy na hrobová místa.
  • Evidence nemovitostí napojených na stávající kanalizační a vodovodní řady.
  • Archivace dokumentů zajišťovaných agend.
  • Materiální a technické zabezpečení provozu jednotky sboru dobrovolných hasičů obce.